Prosto ne znam koje stručniji gospoda sa FTN-a ili vi što komentarišete temu o kojoj nemate pojma. Lako je sa državnih jasli raditi studiju ili komentarisati nečije zanimanje, a pri tom nemaš ni za bicikl. Ovi sa FTN-a su verovatno za ovo uzeli popriličan keš, još će pasti na račun ovoga neki objavljen rad u poznatom časopisu i službeno putovanje na račun budžeta u koji ulaže putem doprinosa, poreza i ovaj taksista čiju sudbinu kroje. Vi koji nemate ni za bicikl pogledajte sebe i to kako obavljate svoj posao i koliko ulažete finansijski u njega. Prst na čelo i pogledajte svoju stručnost!!! Tek onda možete komentarisati način na koji neko drugi obavlja svoju delatnost. Nisu vam taksisti neprijatelji, to su vaše komšije, poznanici, prijatelji koji se bave ovim poslom. Znate da vas uputim - taksisti su ljudi od krvi i mesa i ima onih koje pogađa vaša zloba. Svoje lično nezadovoljstvo možete izraziti i na neki drugi način. Učini sitnicu i popravi svet oko sebe. Niko ti nije kriv što na izborima uvek pogrešno zaokružiš. Sve se može promeniti. Nisu vam taksisti ništa krivi, nego vi sami, sedite i opljuvavate težak i mukotrpan rad nekog ko nema vremena ni da živi, a kamoli na ovom portalu da vam odgovori i pošalje vas gde vam je mesto. Zato to mogu ja. :-)
dajte ljudi, taksi prevoz nikada nije bio bolji, sto se tice vozila i vozaca, uglavnom koristim crveni ali nisam lose iskustvo imao ni sa drugima, malo se preteruje ovde
Čitam i opet po ko zna koji put odgovaram. ZBOG VASIH ZELJA SE STAJE "BAHATO " na nepristupacnim mestima, ZBOG VASIH ZELJA kada padnu tri kapi kise nema dovoljno vozila, ZBOG VASIH GLUPOSTI KOJE PRICATE U KOLIMA SA DRUGIMA I TELEFONOM , NEMATE APSOLUTNO PRAVO DA KOMENTARISETE BILO KOG VOZACA. Vas voze pijane, demolirane, nadrndane zbog posla, skrnave sa svojih poslova, isfrustrirane ( posebno ove koji ni nemaju auto) , OVI KOJI SU VOZACI SE SNEBIVAJU I KOLUTAJI OCIMA AKO COVEK VOZI PAZLJIVIJE ( JA BIH TUDA PROTERAO ) I SLICNE FORE !!!
Besnite, idete po cigare, pivo, hleb...hocete da se kolima udje u ulaz, zavrsavate razgovor sa nekim galameci u tri ujutru i viseci na otvorenim vratima kola ( sa dodatkom, ej kao ukljuci taksimetar ja cu to da platim, a znate da ce biti 7 dinara vise ).... Vi ste gomila besposlenih licemera. Posebno ovi sto predlazu promenu profesije, pa cime se vi to bavite ASTEOFIZICARI da vas cujem majke ti ?!?!?!??
I jos jedna stvar, SVAKI TAKSISTA KOD SEBE U SVAKOM TRENUTKU POSEDUJE VAZECI LEKARSKI PREGLED ZA PROFESIONALNOG VOZACA, JER TAKO ZAKON NALAZE A POLICIJA TRAZI NA UVID......Postovani, informisani inzinjeri sa pivom ispred prodavnice.
Pa ti prijatelju nemoj da voziš ako nemaš za iole normalan auto, nemoj da truješ narod i decu sa tim lož uljem, već idi peške, biciklom, trotinetom, busom... Mentalni sklop mučenika sa 35 hiljada platom... traži veću platu od poslodavca, nađi drugi posao ili radi dodatno honorarno i biće više para. Idi u inostatnstvo u krajnjem slučaju, bori se umesto što kukaš...
Kakve cene - takva i vozila. Sreca nasa pa postoji renta i crveni pa on izvlaci prosek da se novosadjani voze novim vozilima od grbavice do putnika. Ovo su cene za golf 2... 1.6 dizel. Nek naprave studiju da dignu start na 170 din i svaku tarifu za 30 din pa cemo voziti euro 6 motore i ekoloski prihvatljiva vozila
Ja jedino nikako ne razumem, mozda bi mogao ti da pojasnis: zasto se ova privatnicka delatnost uredjuje tako da se ogranicava cena (min/max), broj vozila... Vama je malo, korisnicima puno... ko ogranicava bilo koje druge usluzne delatnosti koje su u privatnom posedu - nema ni jedna. Zasto se lepo ne napravi slobodno trziste, ko zeli i misli da ima interesa, registruje se, poplaca i uredi sve sta ima, ponudi svoju cenu i radi. Ponuda i potraznja vrlo lako i brzo regulise sama na najadekvatniji nacin i pokaze da li je previse ili premalo. Zasto se to ne cini?
U NS-u se i prosjaci posle smene voze taksijem,najjeftiniji i najorganizovaniji prevoz.Ne znam ni kako voze ove automobile sa ovim cenama,verovatno voze 10 sati dnevno.A subvencije je dala EU za smanjenje zagađenja vazduha,tako da ne brinite,nije iz vašeg džepa.
Не браним таксисте, али су пиципевке размажене, голе би да уђу или изђу из таксија, па право у кафић, преко тепиха..... због таквих и стају на раскрсници. Иначе, старост возила не игра велику улогу, јер ће '' У рукама Мандушића Вука свака пушка бити убојита''
Посматрати град да на сваких 400, односно 350 грађана треба једно возило,чиста је глупост и незнање. Непознавање Такси струке. Ако Таксиста зарађује просечну плату, која је у Србији 55.000, то је плата од које се не може живети, а још куповати средство за рад које је скупо, значи да Таксиста не зарађује довољно. Србија и земље настале од бивше Југославије, раде под истим режимом Новокапитализма. А у Србији тако сиромашној, иде се на кафу и бурек Таксијем. Деца иду у школу и вртићТаксијем. Свакодневно се одлази на посао Таксијем. Дали је Такси оно што је свуда у Свету. НАЈСКУПЉИ ВИД ПРЕВОЗА. Агоспода ка по nsns посматрањем да таксисти највише сметају и да су бахати, говоре из њима знане мржње.
Новом Саду не треба више од 400 такси возила и са нормалном црном услуге, да би таксиста могао да заради и да сваке 4 године мења и купи ново возило. Тада би такси имао позиве само за хитне случајеве, а не да се позове Такси да б се возило 400 метара.
Sve što rade taxisti u gradu, rade i ostali vozači.
Staju i parkiraju gde stignu (čak i na taxi stajalištima) samo na sekund da kupe giros u sl. Bahato oduzimaju prednost u saobraćaju, ne znaju da urade levo skretanje, a tek polukružno, postaje polutužno i td.
A za kraj, zašto se ne ograniči broj kladionica ili kafana u gradu?
Pustite ljude da rade, pa kome valja taj će opstati.
Odakle tebi ideja da sa KV poslom kao što je taksiranje zasnivaš porodicu? Najjače su mi ovakve priče, kad god se spomene vojska nađe se neki da napiše "u moje vreme nisi mogao da se ženiš ako nisi išao u vojsku" ili nešto slično, ali očigledno nikom nije problem da to radiš kada nisi u stanju da izdržavaš ni sebe.
Za prosecnu cenu voznje od 200-250din ovo su odlicna vozila. Znamo svi da je suludo kupovati tj uzimati subvencije+kredite za glanc nova auta koje ce da neko drnda za 200din. A udruzenja koja uzimaju nova kola su u stvari vozila za RENT-A-CAR taksiranje kupljena na kredit od sredstava za ucesce sumnjivog porekla. Ima jos mnogo toga da se spomene ali poenta je da je vozni park u vecini udruzenja u NS mnogo bolji nego sto je realno.
Vozim automobil star 20 god. JA nemam ideju kako da kupim drugi auto. Plata 35000 rsd,trenutni troskovi zivota 45-50 000 rsd i to da prezivljavate. Kako da skupim za bilo sta? Hajde ustedite 2000e? Mozete samo da uzmete kredit i da vam odbijaju 12 000rsd od plate i da narednih par godina sedite i placete jer i ovako radite za NISTA.
Za ove subvencije im ponuditi isključivo domaći Fiat 500L i to na metan. Uz to da dostave obavezan zdravstveni pregled (a po mogućstvu i psihijatrijski)...
Pa ovako Radojice nisu taksisti jedini koji nisu mogli da nadju posao u nekoj firmi raspitaj 3000 neto svakog dana je odlicna plata u u nekoj firmi gde se takodje radi osim toga ako ti se ne isplati da budes taksista nauci da radis nesto drugo pa ces shvatiti da svaki biznis kosta i zahteva ulaganje a ne da vozis prljav auto izgledas ko klosar sa bradom od tri dana i stalno si nadrndan a o vasem izivljavanju u saobracaju da ne govorim .
Slažem se da taxi vozila treba da zadovoljavaju EURO norme po pitanju zagađenja vazduha. Međutim, mislim da 1200 taxi vozila prestavljaju "šum" naspram vozila koje vidjamo svakodnevno na ulicama grada, a većina je starija od 10 godina. Da li se postavlja pitanje, da li je rađena analiza vozila javnog gradskog prevoza? Koliko su ta vozila stara? Neka i više od 2-3 decenije. Da li je rađena studija opravdanosti uvođenja dodatnih linija gradskog prevoza, pa i uvođenja većeg broja polazaka na već postojećim linijama. Mislim da se treba prvo pozabaviti tim problemima, pa kada se to dovede u red, verovatno bi se i taxi prevoz manje koristio.
Nije bitna starost kola vec maniri. Voze cesto skrnavo obuceni, ne okupani sa suludim pricama. Cesto bahato voze, ne shvatajuci da su svi u ovom gradu njihove potencijalne musterije. Jednostavno nisu na nivou. Cast izuzecima. Ja recimo biram koje cu taksi udruzenje pozvati, a nije mi jasno zasto to i drugi ne rade. Ispada onda da ne cenimo ako se neko trudi.
A o ceni-muk! 20%neobrađenih vožnji i loš vozni park nije zbog toga što je malo taksi vozila u gradu,već zbog toga što sa cenom od 54 din/km taksi prevoznik ne može(ustvari, može,ali uz bezbroj radnih sati)da podmiri obaveze prema državi,gradu,amortizaciju,gorivo i ,mnogi to zaboravljaju,da prehrani svoju porodicu od tog rada.Nije taksista samo tu,na ulici,da bi se građani prevezli od tačke A do tačke B,već treba i njegova porodica da živi od toga.
Mogli biste bar jednom reći: ,,Lepe su vaše pare drago udruženje ljubitelja italijanske opere, ali mi bismo ipak bar nekad da objavimo celu istinu".
Cela istina je sledeća: ako si taksista nemaš pravo na kredit za novi automobil, jer si na nesigurnom ugovoru (kao i većina građana Srbije), ako si taksista to znači da nijedan drugi poslodavac nije za tebe imao ponudu normalnog zaposlenja a da nije kičma trans; ako si taksista to znači da nemaš ni 3000 dinara na dan, kako bi platio troškove toga da budeš taksista.
Ja se nadam da će bar neko od "nezavisnih" medija reći: ,,neću da lažem građane za prljave pare uvoznika i prodavaca automobila i rezervnih delova, koje su stekli devedesetih i od trgovine drogom i drugim sumnjivim poslovima, već ću objektivno izveštavati sa najmanje četiri strane u svakom tekstu".
Ako vam iole znači biti častan i odgovoran čovek, prestaće ova kampanja uvoznika i prodavaca i počeće realno sagledavanje glupih aršina bankarskog sektora. Ako ne oslobode davanje kredita za stanove i automobile ljudima sa pp i ugovorima na određeno, situacija u saobraćaju se neće popraviti lažnim tehničkim pregledima i muvanjem sa izduvnim gasovima u vazduhu.
Nek' vam je na čast uzimanje para zarađenih od trgovine oružjem koje je ubijalo decu Srbije devedesetih godina, a danas se isti ti novci predstavljaju kao da su došli od ljudi koji su "poslodavci", "privrednici", "tajkuni".
Zabraniti i strogobkaznjavati zaustavljanje taksi vozila duz ulica u slucaju da tad pravi zastoj u saobracaju. Bahati su staju nasred raskrsnice i pesackih prelaza.
Svaki taksi vozac bi morao na godisnjem nivoi kao svaki profesionalni vozac da odradi lekarski pregled posto sve vise je starih za volanom koji slabo poznaju grad, reaguju sporo i haoticno, voze sporo , prave guzve u saobracaju....
Kao da ce narod bolje ziveti.... Sprdija je dno dna. Para nemamo i bezbednost nam je ugrozena. Leka nema vec dugo vremena,jedini spas je "bezati" preko. Ni tamo negde ne cvetaju ruze ali bar moze da se zivi od plate.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosađane vozi 1.200 taksija starijih od decenije
Autor: Žarko Bogosavljević - zarkob@021.rs
Novi Sad
•27.01.2020.
•15:11 > 07:28
Komentari 29
Novosađanka
deda
Dača
Besnite, idete po cigare, pivo, hleb...hocete da se kolima udje u ulaz, zavrsavate razgovor sa nekim galameci u tri ujutru i viseci na otvorenim vratima kola ( sa dodatkom, ej kao ukljuci taksimetar ja cu to da platim, a znate da ce biti 7 dinara vise ).... Vi ste gomila besposlenih licemera. Posebno ovi sto predlazu promenu profesije, pa cime se vi to bavite ASTEOFIZICARI da vas cujem majke ti ?!?!?!??
I jos jedna stvar, SVAKI TAKSISTA KOD SEBE U SVAKOM TRENUTKU POSEDUJE VAZECI LEKARSKI PREGLED ZA PROFESIONALNOG VOZACA, JER TAKO ZAKON NALAZE A POLICIJA TRAZI NA UVID......Postovani, informisani inzinjeri sa pivom ispred prodavnice.
zomby
Dragance
Mile
@100% Таксиста
Luka
ns
Обсервер
100% Таксиста
Новом Саду не треба више од 400 такси возила и са нормалном црном услуге, да би таксиста могао да заради и да сваке 4 године мења и купи ново возило. Тада би такси имао позиве само за хитне случајеве, а не да се позове Такси да б се возило 400 метара.
PoP
Staju i parkiraju gde stignu (čak i na taxi stajalištima) samo na sekund da kupe giros u sl. Bahato oduzimaju prednost u saobraćaju, ne znaju da urade levo skretanje, a tek polukružno, postaje polutužno i td.
A za kraj, zašto se ne ograniči broj kladionica ili kafana u gradu?
Pustite ljude da rade, pa kome valja taj će opstati.
Vlada
Odakle tebi ideja da sa KV poslom kao što je taksiranje zasnivaš porodicu? Najjače su mi ovakve priče, kad god se spomene vojska nađe se neki da napiše "u moje vreme nisi mogao da se ženiš ako nisi išao u vojsku" ili nešto slično, ali očigledno nikom nije problem da to radiš kada nisi u stanju da izdržavaš ni sebe.
Zoki
Zagor
Svabo
Informaticar
mrcke
Mogu uvek da promene profesiju, i odu npr u rudare. Kažu da je tamo posao mnogo lakši i bolje plaćen.
Boger
seljo
Rade
Vlad
Vladan
Ilija Čvorović
Radojica
Cela istina je sledeća: ako si taksista nemaš pravo na kredit za novi automobil, jer si na nesigurnom ugovoru (kao i većina građana Srbije), ako si taksista to znači da nijedan drugi poslodavac nije za tebe imao ponudu normalnog zaposlenja a da nije kičma trans; ako si taksista to znači da nemaš ni 3000 dinara na dan, kako bi platio troškove toga da budeš taksista.
Ja se nadam da će bar neko od "nezavisnih" medija reći: ,,neću da lažem građane za prljave pare uvoznika i prodavaca automobila i rezervnih delova, koje su stekli devedesetih i od trgovine drogom i drugim sumnjivim poslovima, već ću objektivno izveštavati sa najmanje četiri strane u svakom tekstu".
Ako vam iole znači biti častan i odgovoran čovek, prestaće ova kampanja uvoznika i prodavaca i počeće realno sagledavanje glupih aršina bankarskog sektora. Ako ne oslobode davanje kredita za stanove i automobile ljudima sa pp i ugovorima na određeno, situacija u saobraćaju se neće popraviti lažnim tehničkim pregledima i muvanjem sa izduvnim gasovima u vazduhu.
Nek' vam je na čast uzimanje para zarađenih od trgovine oružjem koje je ubijalo decu Srbije devedesetih godina, a danas se isti ti novci predstavljaju kao da su došli od ljudi koji su "poslodavci", "privrednici", "tajkuni".
Pera
nsns
ns
DjakoN
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H